czwartek, 8 maja 2014

OFE

Nie wiem czy Państwo zauważyli , że w ostatnim czasie w EP jak również w sejmie RP każdy nowy przepis lub ustawa jest niekorzystna dla Obywateli lub przynajmniej jego części. Kary i zakazy, straszenie gorsze niż za PRL. Nie dacie zapalić, zakazujecie nawet e-papierosów, co będzie następne ?zakaz picia alkoholu w ogóle ponieważ jest szkodliwy? kawy?, herbaty , zakaz palenia węglem, miałem, drewnem, używania samochodu na olej napędowy, benzynę ,gaz, zakaz używania samochodów starszych niż 10-cio letnie?, zakaz używania tel. komórkowych /pole elektromagnetyczne/,komputerów bo wzrok się psuje, zakażecie słodycze, słone przekąski, sól , cukier, przeszkadzała wędzona kiełbaska, białe naturalne światło żarówki, przeszkadzają torebki jednorazowe ?  Przeczytajcie książkę N.Daviesa pt.Boże Igrzysko.Nawet nie będący tzw.wnikliwymi umysłami zorientują sie że przerabiamy historię od nowa tylko w dużo gorszym wymiarze.A jesteśmy narodem który z kart swojej historii nie wyciągnął żadnych wniosków.A kto nie chce znać swojej historii albo wyciągnąć z niej wniosków na przyszłość to skazany jest na powtórne jej przerobienie.Tak że narodzie zapomnij o emeryturach.Bo jak dotąd to banda złodziei i zdrajców ma tylko jeden cel Zabierzecie mi wszystkie przyjemności i co mi dacie w zamian? Rower? Pracę do 75 lat? Co jeszcze idiotycznego wymyślicie?  Miałem i mam jeden zarzut w stosunku do OFE. Otrzymywali wynagrodzenie za zarządzanie niezależnie od tego jak zarządzali na zasadzie "czy się stoi, czy się leży...". Ja ponosiłem ryzyko związane z inwestycjami jakie oni przeprowadzali - OFE już nie.  Miałem i mam jeden zarzut w stosunku do OFE. Otrzymywali wynagrodzenie za zarządzanie niezależnie od tego jak zarządzali na zasadzie "czy się stoi, czy się leży...". Ja ponosiłem ryzyko związane z inwestycjami jakie oni przeprowadzali - OFE już nie. A tak na marginesie: czy ktoś dał mi wybór pomiędzy ZUS a OFE w momencie wprowadzania reformy? Nie. Byłem zmuszony do wyboru jednego z OFE A tak na marginesie: czy ktoś dał mi wybór pomiędzy ZUS a OFE w momencie wprowadzania reformy? Nie. Byłem zmuszony do wyboru jednego z OFE Chcecie żebyśmy nie palili węglem... to czym mamy palić jak tylko to mamy? 5 razy droższym gazem Pawlaka? Może niektórych stać...większości nie. Mam taką prośbę do polityków....PRZESTAŃCIE mnie uszczęśliwiać na siłę ,tym bardziej ,że to za moje wielokrotnie opodatkowane ciężko zarobione pieniądze. Chętnie oddam 4 głosy na polityka ,który zwróci nam wolność gospodarczą z 1989 roku. Miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz