niedziela, 13 grudnia 2020

konkretne wsparcie

 Powinno być wsparcie i to konkretne od rządu, temu Panu jak najbardziej się należy.Sama korzystam z usług szewskich od zawsze i nie wyobrażam sobie inaczej. Bardzo potrzebna instytucja.Nieraz stare buty i torebka mają dla nas większe znaczenie niż nowe. Ludzie w Polsce mają być tylko fabryki, by ludzi za......li jak roboty i nie mieli czasu na różne myśli. To problem całej Polski, że w trosce o sprowadzanie dużych inwestorów niszczy się tych najmniejszych Przykre, że ZUS pobiera takie same pieniądze od biednego szewca jak i od bogatego programisty. Każdy fach jest potrzebny, jednak zarobić na jednym jest bardzo ciężko, w przeciwieństwie do innych, mniej wymagających i drogich. ZUS powinien być liczony od możliwości takiego szewca, jak usługi nie idą, to i ZUSu nie płaci. Proste. A na emeryturę i tak nie ma co liczyć przecież, chyba że głodową... 

Mi nie muszą nic dawać. Wystarczy, że nie będą zabierać. Żeby pieniądze zamiast do nierobów i tych, co pracują na czarno i nie płacą podatków trafiały do ludzi uczciwych i pracujących legalnie, należy zwiększyć kwotę wolną od podatku. Ci, co dają się przekupić rozdawnictwem chyba nie rozumieją, że żaden rząd nie ma własnych pieniędzy. Rozdawana kasa jest naszą wspólną kasą (która mogłaby pójść na utworzenie miejsc pracy, remonty dróg, poprawę bezpieczeństwa, darmowe przedszkola itp.) lub zaciągniętym długiem, który też my będziemy musieli oddać. Zapłacimy wszyscy. Właśnie trwa największy transfer majątku od ludzi zaradnych, pracowitych i kompetentnych do nieudolnych, leniwych i o niskich kwalifikacjach. Jako że jestem przedsiębiorczy i bez dzieci, nie mam złudzeń. Nic nie dostanę, a wręcz będą mnie łupić podatkami i coraz większym ZUSem. Ode mnie głównie zależy jak mi się wiedzie i jak będę żył na starość. Żaden polityk czy partia mi nie pomoże. Zobaczcie sobie ksiazke pt. Emeytura nie jest Ci potzerbna . Nawet przy ograniczonych zasobach rozsądne i systematyczne działania pozwalają zbudować dla siebie finansowe bezpieczeństwo, a nawet finansową wolność i zostawić coś dzieciom. Niech sprowadzaja wiecej jednorazowego smiedzielstwa z Chin. Wszyscy mysleli, ze kapitalizm to tylko szynka w sklepach, po pierwsze to nie jest szynka a po drugie , ktorego emeryta na to stac ? Komuna zla ale kapitalizm jeszcze gorszy. Nikt nie wymyslil dobrego systemu. Tylko po co maja wymyslac dobry system jak tym do gory jest dobrze.Zakłady szewskie i bez pandemii padały.Jednego nie mozna zrozumieć, kazdy chce pomocy( dopłaty) dla firm od rządu(nie bronię rządu tylko skąd rząd ma miec pieniądze  udrażnianie zlewu Warszawa skoro rząd nie nie ma swoich pieniędzy.  Moja pracownia krawiecka upadła dużo wcześniej z powodu ciucholandów .Nikt nie współczuł mi, że po 40 latach byłam zmuszona zamknąć działalność szycia na miarę krawiectwo lekkie i ciężkie. Pozostało mi przekwalifikować się .Nowe zajęcie, nowe doświadczenie pozwoliło mi pracować jeszcze następne 10 lat i przejść na emeryturę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz