sobota, 26 listopada 2016

przebudowa

Trochę to dziwaczne ale jak wam pasuje to mi nic do tego. Co do deweloperów to jestem podejrzliwa i chyba bym nie ufała zapewnieniem co do ocieplenia. Oszczędzają na czym tylko się da. Może sprawdźcie co tak naprawdę macie nad głowami bo może być kaplica: w lato sauna a w zimie dzwonienie zębami. Na osiedlu na którym mieszkałam były mieszkania dwupoziomowe, ale wielkie metrazowo. Sąsiadka mówiła mi, że na lato "przeprowadzali się" na niższy poziom bo na.gorze zdychali. jestem bardzo ciekawa realizacji. A moją znajomą developer tak załatwił że sprzedał mieszkanie na 5 piętrze bez windy. Poszła się zameldować, dowiedziała się że nie może. Idzie do dewelopera a ten że "no tak. nie można, bo to pomieszczenie przeznaczone na pracownię" (oczywiście nigdy wcześniej o tym nie wspomniał, mieszkanie też wcale nie tańsze od pozostałych)jestem bardzo ciekawa realizacji. A moją znajomą developer tak załatwił że sprzedał mieszkanie na 5 piętrze bez windy. Poszła się zameldować, dowiedziała się że nie może. Idzie do dewelopera a ten że "no tak. nie można, bo to pomieszczenie przeznaczone na pracownię" (oczywiście nigdy wcześniej o tym nie wspomniał, mieszkanie też wcale nie tańsze od pozostałych)Mam zaklepanego znajomego na kuchnię I niewykluczone, że poza kuchnią będzie miał spoooro roboty na tym mieszkanku. Potrzebujemy: - zabudowy szafowej pod schodami - zabudowy szafowej w pokoju dziecięcym (mam na nią pomysł, zaraz opiszę) - być może zabudowy szafowej w naszej sypialni, ale tu musimy jeszcze ostatecznie zdecydować - dwóch biurek na komputery stacjonarne - witryn na 500+ (książek ;PP) - jakieś cwanej zabudowy pod skosy - komody I jeśli znajdziecie mi takie meble w normalnych cenach, pasujące do białej kuchni z jasnobrązowym drewnianym blatem i do jasnobrązowych paneli (tak bardzo jasnobrązowych, że w sumie to prawie białych ;P), to będę przeszczęśliwa, bo przekopałam tyle stron i nic Ternie, słyszałam że te przepisy się zmieniły i jak deweloper.chce.to może sobie zrobić nawet w parterowym budynku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz